pannenkoeken! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jacqueline Ewijk - WaarBenJij.nu pannenkoeken! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jacqueline Ewijk - WaarBenJij.nu

pannenkoeken!

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

24 Januari 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Gisteren na school met Evi en Marijn pannenkoeken gebakken. Laten we tenminste een iets delen: we houden niet van pannenkoeken bakken.....

Dat terzijde, we bakken er 100 in alle variaties: met fruit, kaas, room. Tijdens het foto's kijken die zij op hun reis op komodo eiland gemaakt hebben, eten we pannenkoeken. De foto's volgen. Jullie zien de stapels pannenkoeken, in 5 min. verdwenen, zo grappig. De kinderen hier die uit Komodo komen vinden de foto's prachtig, ze vertellen trots over hun eiland.

's Avonds hebben de dames onder het genot van muziek en bintang, hun koffers ingepakt, om vervolgens vanmorgen om 7 uur te vertrekken richting Jakarta, met de trein.

Vanmorgen heb ik school afgebeld. Beetje buikgriep. En achterstand huiswerk inhalen, dat ga ik vandaag doen. Vanavond naar Albert eten, Er komen ook 2 vrienden van zoon Sid, die wonen hier al jaren.

  • 24 Januari 2014 - 10:29

    Niko:

    Hoi Jacqueline,

    Misschien is er een gat in de markt voor “Pannenkoeken” in Indonesië? Komodo behoort net als Flores, waar Kevin vandaan komt tot de Kleine Soenda-eilanden. Op het eiland Komodo komt de komodovaraan voor. Het is de grootste levende hagedis ter wereld.

    Jacqueline kun je verklaren, waarom de kinderen in het weeshuis uit de Soenda-eilanden komen?

    Salam,
    Niko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Goede mensen, op deze site kunnen jullie mij volgen op mijn reis naar Djok Jakarta. Ik ga daar 2 maanden meedraaien in een weeshuis, Victorie genaamd. Hier wonen 30 kinderen vanaf 10 tot 18 jaar. Ik ga ervaring en kennis opdoen/delen. Momenteel werk ik bij Bijzonder Jeugdwerk Brabant in Deurne, waar ik op een groep10 jongens in de leeftijd van 15 tot 18 jaar begeleid. Deze jongens zijn door verschillende omstandigheden tijdelijk uit huis geplaatst. Ik verheug me om op 2 januari te vertrekken. Ik hoop samen met jullie mooie en leerzame ervaringen te delen. Tot spoedig. Hartelijke groet, Jacqueline

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 24242

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Weeshuis Victorie

Landen bezocht: