de Venraynaren zijn geland! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jacqueline Ewijk - WaarBenJij.nu de Venraynaren zijn geland! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Jacqueline Ewijk - WaarBenJij.nu

de Venraynaren zijn geland!

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 Januari 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Ibu dedeh is in het zonnetje gezet. De kinderen hadden een ceremonie meester aangewezen Cindy. Die heeft het hele feest met Binarty georganiseerd. Van klein tot groot hebben gezongen, tekeningen gemaakt, muziek gespeeld. Daarna heerlijk gegeten en naar bed, hier wordt op de bedtijd geen uitzonderingen gemaakt.

Ze wisten dat Evi en Marijn rond half 10 zouden arriveren. Tijdrekken dus. Ik heb het stiekem gestimuleerd. En daar kwamen ze, alsof Maxima en Willem arriveerden. Ze stormde uit hun kamers. Pakte meteen de bagage aan en glunderde van oor tot oor.

De dames hadden een koel bintang biertje voor mij.Enak enak. Even bijgekletst en naar bed, we waren allen moe.

Nu ga ik naar school. Zij maken een fietstocht door de Kampong. En daarna pannenkoeken feest!!

Fijne dag gewenst!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Goede mensen, op deze site kunnen jullie mij volgen op mijn reis naar Djok Jakarta. Ik ga daar 2 maanden meedraaien in een weeshuis, Victorie genaamd. Hier wonen 30 kinderen vanaf 10 tot 18 jaar. Ik ga ervaring en kennis opdoen/delen. Momenteel werk ik bij Bijzonder Jeugdwerk Brabant in Deurne, waar ik op een groep10 jongens in de leeftijd van 15 tot 18 jaar begeleid. Deze jongens zijn door verschillende omstandigheden tijdelijk uit huis geplaatst. Ik verheug me om op 2 januari te vertrekken. Ik hoop samen met jullie mooie en leerzame ervaringen te delen. Tot spoedig. Hartelijke groet, Jacqueline

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 24212

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Weeshuis Victorie

Landen bezocht: